Goričica pod Krimom

1. Ohraniti avtobusno povezavo z Notranjimi Goricami (6B); večkrat se omenja, da naj bi se linija ukinila zaradi premalo potnikov. Situacija se redno spreminja in vedno bo potreba po dostopnem javnem prevozu. Železniška postaja Preserje je oddaljena ~2 km, kar predstavlja cca 20 min hoje. Za starejše prebivalce je to precejšen zalogaj.

 

Zaradi visokih hitrosti, je potrebno omejiti hitrost, eden od predlogov je umiritveni otok, ali pa postavitev semaforja.

2. Urediti igrišče pri gasilskem domu, vključno z ograjo ob glavni cesti. Namestiti klopce in koše za smeti.

 

3. Izpeljati projekt kanalizacije do konca.

 

4. Napeljati optični kabel.

 

5. Zgraditi pločnik ob glavni cesti od gasilskega doma in ga priključiti na obstoječi pločnik sredi vasi. Na začetku naselja iz smeri Borovnice urediti oviro za upočasnjevanje prometa (otok).

 

6. Postaviti hitrostne ovire na cesti na trasi stare železnice, ki se jo uporablja za sprehajališče (glej PROMET tč.4).

 

7. Na občini izpostaviti problem (nočnega) hrupa, ki ga povzroča železnica s starimi dizelskimi lokomotivami in s težkimi kompozicijami na starih tirih. SŽ naj ukine uporabo dizelskih lokomotiv v času nočnega počitka, progo pa naj ustrezno vzdržuje oziroma postavi protihrupne ograje.

 

8. V sodelovanju z Občino Borovnica urediti pešpot in kolesarsko pot po trasi stare železnice. Na strani Občine Brezovica je potrebna le obnova že delno urejene poti, treba pa je dati pobudo na sosednjo občino, da uredi pot na svoji strani, saj je zaradi podrtega mostu prehod s kolesom (ali vozičkom; otroškim, invalidskim) nemogoč, pešpot pa je speljana skozi grapo, ki je spolzka in strma.

Primer dobre prakse sta Koroška kolesarska pot in kolesarska pot od Mojstrane do Tromeje.

Primer dobre prakse sta Koroška kolesarska pot in kolesarska pot od Mojstrane do Tromeje.

Borovniški most pri naselju Pako